Taust
Keskmise suurusega hulgimüügikett tegutses mitmes piirkonnas, kuid nende kliendiandmed olid hajutatud eri süsteemidesse. See tegi raskeks müügitellimuste juhtimise, ehk missugused tellimused on täitmata, mis on tellimuste täitmise kahjum ning missuguseid tellimusi prioritiseerida.
Meie lahendus
- Lõime jaeketi jaoks ühendatud andmelao, kuhu koondasime ja sidusime kõik müügiandmed, hankeandmed ning kampaaniaplaani.
- Kasutasime ärianalüüsi tööriista, et luua protsess, ülevaatlikud graafikud ja raportid, mis näitasid reaalajas täitmata tellimusi, nende mõju kasumlikkusele ning võimalikke trahve.
- Prognoosisime olemasolevate andmete pealt orienteeruva “müügitoru täitmise” vajaduse.
Tulemus
- Hulgikett suurendas müüki tänu paremale planeerimisele ja kiiremale reageerimisele.
- Vähendati oluliselt täitmata müügitellimustest põhjustatud trahve.
- Hakati täpsemalt planeerima “müügitoru täitmist”.
Miks see oluline on?
See projekt näitab, kuidas õigesti täiendatud andmed võivad muuta olulisi äriotsuseid. Lihtsad visuaalid ja õiged prognoosid tähendavad, et hulgikett saab keskenduda müügi kasvatamisele, täitmata müügitellimuste vähendamisele ning trahvide vältimisele.