Taust
Eestis tegutsev kaubandusettevõte, mille kogukäibest 50% moodustastasid kampaaniad ja 50% tavamüük, haldas hinna-, riiuli- ja väljapanekukampaaniate plaani Exceli tabelis. Antud töövahend ja protsess jäid ettevõtte kasvule jalgu, kuna kampaaniaplaani liitmine tegelike müükide, tagastuste ja kuludega puudus ning seetõttu puudus ka ülevaade kampaania tegelikust kogumõjust. Tulemuslikkusest arusaamine eeldas palju andmete kopeerimist kopeerimist ja vormindamist. Juhtimise jaoks vajalikud aruanded saabusid liiga hilja, olid puudulikud, tagastusi ei olnud võimalik kampaaniatega sisududa ning puudus arusaam kampaaniate netomõjust kasumlikusele.
Meie lahendus
- Juurutasime kampaaniate planeerimise jaoks kasutajasõbraliku keskkonna ja visuaalid.
- Tegime kampaaniate haldamise protsessi kasutajatele mugavaks ja üheselt arusaadavaks
- Viisime kokku kõik olulised sisendid nii, et andmete kopeerimine, koondamine ja vormindamine polnud enam vajalik
- Liidestasime kampaaniaplaani, müügid, tagastuses ja kulud seotud andmesüseemiks
Tulemus
- Ettevõte hakkas mõistma tegelikku kampaaniate netomõju kasumlikusele
- Hakati kampaaniaid juhtima ja efektiivsust hindama kogu ahela ulatuses ja tegema õigemaid kampaaniaotsuseid
- Vähendati andmetega seotud igakuist käsitööd 16 tunnilt mõnele minutile
- Kampaaniate analüüsi sagedus muutusigapäevaseks ja operatiivseks
- Optimeeriti ladu ja vähendati tagastusi läbi kampaaniate efektiivsema planeerimise
Miks see oluline on?
Tänapäeva äris võivad kampaaniad olla oluline käibe vedaja. Juhina on tarvis näha suuremat pilti ja mõista kogu kampaania ahela mõju ettevõtte tulemustele, seda nii kasumlikkuse, kulude, rahavoo, tagastuste, mahakandmiste kui ka inimeste tööaja kasutuse osas. Liites olulised andmed õigesti kokku on võimalik säilitada kasv ja edu igas majanduskeskkonnas.